Monday, February 25, 2008

MAS Travel Fair 2008


Hus...frust..frust..macam ni cerita dia..semalam aku dan hubby pergi la ke MAS travel fair dengan hati yang berbunga-bunga untuk menempah tiket ke Hongkong. Aku pergi hari terakhir fair tu diadakan, fair tu start dari 22-24 Feb. Ok survey punya survey aku dan hubby dah bersetuju untuk ke Hongkong pada 20 march ni, ada satu travel agency ni agak menarik la offer dia dan harga pon agak murah la berbanding dengan agency lain so aku pun setuju tapi yang malang nye tiket ke kuala lumpur pergi HongKong ok ada tapi masa nak balik ke kuala lumpur tu ada masaalah sikit flight tak ada hus..geram juga la..aku pun dengan hubby aku dengan perasaan frust pergi la ke satu travel agency ke satu agency jawapan pon sama tiket ke kuala lumpur tak ada. Dah la penat jalan sana jalan sini hasil nyer tak ada. Aku terpaksa la melupakan dulu untuk ke Hongkong buat sementara waktu tunggu la MATTA fair akan di adakan pada bulan 3 ni..Apa nak buat sabaq..sabaq..

2 comments:

fadly said...

Hi..sy dropping by dr All malaysian blogger.Hmm look like you love to travel! How about our state? Feel free to visit my blog for more info about negeri9. You will be suprise! =)

lala said...
This comment has been removed by the author.