Friday, April 11, 2008

Adakah....

Ok dalam beberapa tahun aku hidup di dunia ni semalam aku telah ditanya dengan satu soalan yang pantas untuk dijawap dalam masa 1 minit tanpa membolehkan aku berfikir untuk mencari jawap yang lebih bagus lagi..tapi aku ingat aku dalam masa seminit aku telah menjawap dengan ikhlas dan jujur. Cabaran ini benar-benar membuatkan aku terfikir dengan sendiri tentang diri aku dan cabaran untuk aku ialah describe 5 weird thing about me..
And thare are 5 weird thing about me..

1) I dont like slepping during the day.
2) I'm so obssessed with travelling.
3) I dont like eat vegetable.
4) I have to be alone when i'm in very bad mood.
5) I dont like eat benda masam-masam contoh asam masin.

Dengan cabaran ini membuatkan aku terfikir adakah aku benar-benar mengenali diri aku..

2 comments:

Anonymous said...

hehe....mmg soalan susah tu beb

kiki said...

hmm... masalah gak kalau u tak kenal dr sendiri