Tuesday, November 11, 2008

Saya Setia Jika Awak Setia...

Assalamualaikum wbt..
Kamu bersedia tak jika yang kita sayang pergi meninggalkan kita? Atau, paling tidakpun, dia menunjukkan tanda-tanda hendak meninggalkan kita? Mesti sedihkan. Saya tak punya apa-apa yang lain. Hanya ada dia. Jadi, saya sayang apa yang saya ada dan saya mengharapkan kesetian daripada yang sayangi juga.Tapi, sejak kebelakangan ini, saya mendapat petunjuk bahawa diri saya sudah tidak diperlukan. Atau, adakah sebetulnya saya yang tidak menghargainya? saya mendapat petunjuk jelas. Hmm. .........................................................................., sebenarnya ada cerita yang sedih disebalik kata-kata ni...ada umur yang panjang akan aku cerita..cerita seorang teman lama tak jumpa tiba-tiba terjumpa disaat kejadian ni berlaku didepan mataku sendiri..

1 comment:

juliana baronness said...

kehidupan kite ni ada pasang surut dan diuju setiap masa....berdoalah agar kite tabah mengharunginya....