Sunday, March 30, 2008

Camera Dan Compact Photo Printer Baru




Ini camera dan photo printer yang aku baru beli hari ini. Sebenarnya aku tidak lah berniat untuk membeli camera yang baru kerana camera sony aku masih boleh di gunakan lagi malah camera yang lama lebih bagus spec nya dari camera yang aku beli ni, cuma kelebihan dia adalah waterproof dan boleh digunakan untuk all weather memandangkan aku sering juga melakukan aktiviti snorkling jika ke pulau so sesuai lah aku bawa menyelam untuk snap gambar dalam air pula. Untuk photo printer aku beli senang untuk aku terus print dari camera atau memory card. Aku memang malas ke kedai untuk mencuci gambar yang banyak aku simpan dalam hardisk notebook, jadi itu adalah salah satu sebab aku ambil keputusan untuk membeli photo printer ini.

1 comment:

Interior Design said...

This site provides great tutorials / lessons for the student of AutoCAD. These lessons are designed to be as compatible with as many versions of AutoCAD as possible. They are based on AutoCAD 2007, but can be easily adapted to other versions. The lesson format was used in my CAD classes I have been teaching previously.
Interior Design Ideas Episode