Tuesday, March 25, 2008

Kawan Lama

hanya gambar hiasan

hanya gambar hiasan

hanya gambar hiasan
Ok hari ini aku nak cerita tentang kisah hubungan 3 sahabat yang kekal hingga kini walaupun masing - masing sudah berkeluarga. Yang seorang berwajah kecinaan tapi berperwatakan lembut bersifat keibuan yang amat tinggi, baik lembut hati dan cukup amat mengalah di kalangan 3 orang sahabat, dia lah yang menjadi pelerai antara 3 sahabat ni. Yang seorang lagi baik juga penakut pon dia juga, bersifat keanakan manja la juga, pandai melukis, jiwang dan macam-macam lagi...seorang lagi aku la tapi aku tak boleh la komen diri aku biar la dia orang berdua yang komen tentang aku. Kami digelar 3M..iaitu Mazni, Maini dan Mazlinda...untuk mereka berdua terima kasih kerana sudi jadi kawan aku selama 13 tahun..kenangan dengan korang berdua tak boleh dilupakan...Thank you my friends...
" Friendship is a network that needs no recharge,
no roaming, no activation,
no signal problem,
just make sure you dont switch off your heart."
hanya gambar hiasan

No comments: