Monday, December 17, 2007

Minggu-Minggu Yang Memenatkan

Huh dah lama aku tak update blog aku ni.aku memang sibuk sangat-sangat ada 2 perkara yang buat aku sibuk minggu ni pertama aku pindah rumah. Tahu la kalau dah pindah rumah banyak benda nak kena buat. Lagi-lagi nak packing barang-barang la nak beli apa yang patut la. Lepas packing barang nak kena kemas rumah pulak dan bersih kan apa yang patut. Rumah baru aku ni aku sewa dekat la dengan tempat kerja. Rumah yang aku suka ada 5 bilik puas la aku nak mengemas rumah,yang pasti aku suka luas dia 1200sqf. Ok yang kedua nya aku dah pindah tempat kerja baru kat Cyberjaya. Kerja aku yang baru ni sibuk la sikit selalunya tempat kerja lama aku pikul 5.00 pon aku dah sampai kat rumah la ni aku balik 11.00 malam, ha mana la aku tak sibuk. Rumah baru aku pun tak sempat nak kemas. Tapi 21hb disember ni sempena raya haji ni aku cuti dapat la bersama dengan keluarga. Dapat juga la aku rehatkan diri kat kampung lepas tu aku nak shopping sebelum mega sale habis!!.Lama la aku tak shopping tak sabar la rasa nya. Ok pada semua selamat bercuti..


No comments: